tisdag 17 mars 2009

Dåliga nyheter

Den 2:e Mars så beställde jag diverse saker när jag blev sugen på att handla lite. En av sakerna jag beställde var följande :
Nathan Elite 2V Plus

Satt nog i 2 timmar just för denna produkt, var ingen svensk butik som hade precis vad jag ville ha när jag letade efter vätskebälte och när jag väl hittat denna så fick jag gå igenom ett antal engelska sidor för att hitta en som skickade till Sverige.
Denna beställde jag för att den passade behoven jag hade just till TEC loppet. Då jag inte hade fått den skickade jag en frågan om ordern i fredags och fick igårkväll följande svar:
"Hi

Thansk for the purchase, this was refunded on the 1tth of march after we found out it has been discontinued by the UK distributor. We did email this over to you, but you don't seem to have received it for which i apologise.

Hope that helps.
Kind regards
David Russell"

Så nu får jag planera om inför TEC, troligtvis så får jag ta till min Camelbak. Nackdelen ligger i att den är bökigare att fylla på och kommer ge mig en väldigt varm och svettig rygg även om övriga kroppen inte är det, däremot så sitter den ju iaf bättre än ett bälte.


Efter det så kollade jag på mitt konto och såg att det den 11:e hade kommit in 580kr, tyvärr så fick jag ju betala 610kr för den så gick förlust på affären -_-
Shit happens!

Inga kommentarer: