måndag 16 mars 2009

Semestern är över

Semesterveckan som var sådär är nu över och jag är tillbaka på jobbet vilket är skönt!
Ser fram emot en semester som passar bättre för min del i framtiden :P

En träningsfattig vecka blev det iaf med tanke på tiden jag hade att använda, och denna vecka ska jag väl fortsätta i en lugn stil för att inte skapa några risker inför TEC på lördagen.

Igår inträffade dock en stor tragedi, när jag sprang till innebandyn så gick bandet på min ryggsäck av! Så ena handen fick hålla fast väskan medans jag sprang, påminde mig dock om Haile som sprang med skolböckerna i ena handen varje dag till/från skolan : )

Tack vare mina snälla föräldrar så lämnades en ny ryggsäck hos mig som jag idag använda till jobbet, får se om jag lyckas laga den gamla eller om den ska slängas. Den har ju ändå hängt med rätt många mil då jag använt den i jobbpendlingen hela förra året och även under vissa långturer.

Egentligen är det dags att skaffa en riktig löpryggsäck, men har inte sätt så många i handeln? Helst vill man ju testa så det passar bra innan man köper den.

Inte många dagar kvar till ett himla stort äventyr, kul!

Inga kommentarer: